Minden ami az energiával teli életmódhoz hozzájárul.

Jenny lifestyle

Fitt titkom – a Fitline termékcsalád

2017. november 26. - Jenny Lifestyle

Az egészséges életmód fontosságáról oly sokat hallani. Igyekszem családom számára nap mint nap egészséges, tápláló és változatos ételeket az asztalra varázsolni.fitline.png

Sajnos ma már nem a kertből szedjük a zöldségeket és gyümölcsöket – tisztelet a kivételnek, amit nagyra becsülök- amiket aztán azonnal elfogyasztunk. Minél tovább tárolják őket, annál kevesebb vitamin és ásványi anyag marad bennük. Így legtöbbünk havi szinten vitaminokat, gyümölcsleveket, betegség esetén pedig drága gyógyszereket szerez be magának.

Én nem tartozom közéjük. Az én titkom egy német csoda, ami végre Magyarországon is kapható. A Fitline termékek természetes alapanyagokból, bio-gyümölcsökből zöldségekből és növényi hatóanyagokból készül, tartósító- és színező anyagoktól mentesen. Amióta elkezdtem, nem szedek vitaminokat és nem járok gyógyszertárba. Nekem szinte semmilyen plusz költségem nincs havonta, egyszerűen a kiadásaimat kellett csak átszerveznem

 

Szeretnél egész nap fitt lenni? Kipihenten ébredni?  

Ha szervezetünk sejtjei elegendő táp-és vitálanyagot kapnak, akkor tökéletesen végezhetik összetett tevékenységüket: energiaszállítás, hormonok és egyéb hírvivő-és hatóanyagok előállítása. Ekkor érezhetjük magunkat igazán jól, nem csak testileg hanem lelkileg és szellemileg is.

Az általam is használt Optimal Set (napi vitamincsomag) három alapvető terméket tartalmaz, melyek együttesen optimális módon pótolják az alaptáplálkozásban előforduló hiányosságainkat, megakadályozza a szervezet elsavasodását és a sejtszinten jelentkező zavarokat eredményesen elhárítják.  Reggel kirobbanó energiával indítja a napod, ebédnél feltölti minden létfontosságú vitaminnal a szervezeted, este pedig gondoskodik a pihentető alvásról.

Azáltal, hogy a szervezeted anyagcseréje úgymond természetes módon felgyorsul, megindul a fogyás is. Terhességem alatt több mint 30 kg-ot híztam ami szörnyen hangzik! Miután már nem szoptattam, még mindig majd 20 kg felesleg megmaradt. Sem edzéssel, sem táplálkozással nem olvadtak le úgy a kilók mint a Fitline italokkal. 

fitline-products-new.jpg

Felkeltettem érdeklődésed? Szívesen kipróbálnád? 

Aki kapcsolatba lép velem, szívesen segítek és házhoz is küldetem a kiválasztott termékeket. A magyar webáruházak árainál kedvezőbbet tudok neked ajánlani mert a termékeket külföldről postázom. Nekem nem célom, hogy embereket győzzek meg és nálam vásároljanak. Semmilyen bevételi forrásom sincs ebből. 30 napos pénzvisszafizetési garancia van a termékekre, amennyiben nem válik be. 

Célom csupán, hogy bemutassam neked azt a táplálkozáskiegészítőt, amelyben eddig nem csalódtam. Ezelőtt is sportolóknak kifejlesztett vitaminokat és porokat vettem magamhoz de valahogy soha nem voltam elégedett. Ráadásul most minden nap tele vagyok energiával. Anyukaként viszem a háztartást, főzök mindenkire, itthonról dolgozok, rendszeresen írom a blogomat de mindezek mellett a legfontosabb a napi több órás minőségi időtöltés, amit gyermekemmel töltök. Vége a fáradékonyságnak, délutáni alvásigénynek, a sok kávénak és a kedvtelenségnek!

Írj bátran! 

 jenny.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jenny-lifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr7113384701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása